שובלים שלב ב יקנעם | קבוצת שובל

פרויקטים עתידיים

שובלים שלב ב' יקנעם

שער הגיא

שובלים יקנעם

פרויקט של שובלים שלב ב' בו נבנה כ- 57 יח' יחידות דיור בסטנדרט הבנייה הגבוה ביותר, הפרויקט יאפשר ליהנות מחווית המגורים המושלמת לכם ולילדכם במיקום הנחשק ביותר ביקנעם בשכונה החדשה והצומחת השוכנת בסביבה פסטורלית וירוקה. מיקום הפרויקט ממוקם בסמיכות לפארק ילדים, מרכזים קהילתיים, מוסדות חינוך, מתחם קניות ובילוי, אזורי תעסוקה ומתחמי הייטק ובמרחק נגיעה מכביש 6.

הקודם
הבא

בואו להשקיע ולבנות את העתיד שלכם בשכונה חדשה וצומחת באווירה כפרית ופסטורלית ולקבל את חווית המגורים המושלמת במיקום הנחשק ביותר בקצה שכונת "שער הגיא" החדשה שביקנעם עילית שם נמצא מתחם המגורים החדשני "שובלים" מקבוצת שובל, אשר כולל 4 בנייני יוקרה בקו ראשון ליער, מהם נגלה נוף ירוק ופסטורלי של הכרמל. הפרויקט המבוקש נמכר כולו בשלב א', ועכשיו יש לכם הזדמנות להנות מחוויית מגורים איכותית וייחודית בשלב ב' של הפרויקט המציע דירות 4 ו- 5 חד' במפרט עשיר וכמובן ממיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מושלמים.

המיקום המעולה של יקנעם יחד עם הטבת הרכישה שהוכרזה לאחרונה, יוצרים הזדמנות חד פעמית להשקעות בטוחות בתחום הנדל"ן. הפרויקט נושק לטיילת היער החדשה החוצה את כל העיר והינו בסמיכות לפארק ילדים, מרכזים קהילתיים, מוסדות חינוך, מתחם קניות ובילוי לכל המשפחה, אזורי תעסוקה ומתחמי הייטק. כמו גם, הוא נמצא במרחק נגיעה מכביש 6 ובעל נגישות גבוהה לחיפה, לקריות ולמרכז הארץ. תוסיפו לכך שיקנעם זכתה במקום הראשון בתחרות הערים הירוקות, פלוס העובדה שהיא שוכנת בליבו של צומת דרכים מרתק וירוק שמהווה גן עדן למטיילים, ותבינו לבד למה מאות רבות של משפחות מגלים את יקנעם מחדש.

הקודם
הבא

לקבלת פרטים נוספים ולתיאום פגישה אנא מלא/ו את הטופס ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

*בהשארת פרטי ההתקשרות, אני יודע/ת כי פרטי מועברים לחברה המפרסמת וכי יתכן שאקבל דבר פרסום, אלא אם אבקש אחרת בשיחה עם נציג החברה

נא למלא פרטים לתיאום פגישת ייעוץ אישית!

דילוג לתוכן