פרויקט פארק צמרת עכו - קבוצת שובל

פרויקטים בשיווק ובניה

פארק צמרת

עכו

פארק צמרת עכו

שילוב מנצח של סטנדרט מגורים יוקרתי עם איכות חיים גלילית
קבוצת שובל גאה להשיק בימים אלו את קומפלקס מגורי היוקרה פארק צמרת עכו במיקום הטוב ביותר ברובע המגורים החדש שערי העיר עכו המוצע במסגרת פרויקט למשתכן והשוק החופשי. בתכנון הפרויקט הושם דגש על החוט המקשר בין סביבת היוקרה בפנים הבית והסביבה הירוקה שבחוץ, מתוך חזון הנועד לייצר רצף מגורים יוקרתי ואיכותי לכל בני המשפחה ולכל גיל.

קומפלקס מגורי היוקרה פארק צמרת עכו כולל 13 בניינים בני 5 ו- 9 קומות וסה"כ כ-300 יח' דיור תוך דגש על תכנון אדריכלי מוקפד ומפרט וסטנדרט עשיר. הדירות עצמן מרשימות וחלליהם משתלבים באופן אורגני עם הסביבה והטבע. לבחירתכם דירות 3,4,5,6,7 חדרים, פנטהאוזים מפוארים ודירות גן מרשימות בתקן בנייה ירוקה. קומפלקס המגורים צופה לפארק ירוק המהווה ריאה ירוקה לסביבה ותמצאו בו שבילי אופניים, גני שעשועים וחיי קהילה משותפים.

בואו ליהנות מחיי משפחה שלווים ומלאים ובמרחק נגיעה ממרכזי התעסוקה, המסחר והתרבות של הגליל.

העתיד כבר כאן
הרובע החדש - שערי העיר עכו

בירת ההזדמנויות החדשה של הגליל למגורים, חיי משפחה, פנאי ותרבות.

רובע העיר שערי עכו, הממוקם בכניסה המזרחית לעיר ובצמידות לקיבוץ שומרת, הינו רובע עתידי, חדשני, צעיר, מודרני ופורץ דרך. תושבי הרובע ייהנו מחיי קהילה עשירים, פיתוח סביבתי נרחב, פארקים ירוקים, אגם כחול בלב השכונה, מרכזים קהילתיים, מרכזי ספורט, מתחמי בילוי, קניות ופנאי.

בנוסף, יוקם פארק תעסוקה חדשני להייטק ולוגיסטיקה על פני כ-380 דונם הכולל משרדים, מסחר, מבני ציבור, בתי מלון וצימרים. רובע המגורים החדש יבנה על שטח של כ-3,500 דונם של סביבה ירוקה וגלילית וצפוי לאכלס כ- 30,000 תושבים חדשים וכל זאת בקרבה לעורקי התחבורה הראשיים של הצפון – כביש עוקף קריות חיפה, כביש 6, כביש 85 וכביש 70. בנוסף, תוקם תחנת רכבת חדשה בסמוך לשכונה על מנת לחבר את אזור הגליל עם מרכז הארץ. פתרון מושלם למשפחות אשר מרכז עבודתם מחוץ לעיר או ששואפים לחיים של שקט ושלווה, בפרבר של הגליל.

הקודם
הבא

הלב הפועם של התחבורה בצפון

ליהנות מאיכות חיים גלילית ולהיות מחוברים
במרחק נגיעה מכל מקום שרק תרצו.

מהפכת התחבורה כבר כאן. כביש 4 ממערב עוקף קריות, כביש 70 ממזרח (המשך של כביש 6) כביש 85 מדרום ובנוסף חיבור של תחנת רכבת חדשה בשכונה שתחבר את אזור הגליל עם מרכז הארץ. השכונה ממוקמת במרחק נגיעה ממוסדות אקדמיה מובילים כגון אורט בראודה בכרמיאל והמכללה האקדמית גליל מערבי הסמוכה. כמו כן ישנה גישה מהירה ונוחה למקומות עבודה בקריות, חיפה, עכו, נהריה וכרמיאל. בסוף כל יום עבודה תוכלו לנסוע רק 5 דקות וליהנות מטיול על חוף הים היפה של העיר.

הקודם
הבא

עכו בירת הגליל המערבי

עיר נמל מהעתיקות בעולם השוכנת לחופיו הקסומים
של הים התיכון בחלקו הצפוני של מפרץ חיפה.

העיר משלבת היסטוריה, עוצמה, תרבויות ויופי ורק משתבחת עם השנים. העיר שופעת אטרקציות, פסטיבלים בינלאומיים ואתרים היסטוריים ייחודים המציבים אותה על מפת התיירות של מדינת ישראל. העיר בימים אלו נמצאת בתנופה אדירה הכוללת הקמת שכונות חדשות, פיתוח תשתיות, מקומות תעסוקה, בניית בתי מלון ותשתיות תחבורה חדשות אשר יקפיצו את העיר מאה שנה קדימה.

לקבלת פרטים נוספים ולתיאום פגישה אנא מלא/ו את הטופס ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

*בהשארת פרטי ההתקשרות, אני יודע/ת כי פרטי מועברים לחברה המפרסמת וכי יתכן שאקבל דבר פרסום, אלא אם אבקש אחרת בשיחה עם נציג החברה

נא למלא פרטים לתיאום פגישת ייעוץ אישית!

דילוג לתוכן