בית שובל ART

פרויקטים משרדים ומסחר בשיווק ובניה

בית שובל ART

פארק המדע והתעשייה
במבוא כרמל

בית שובל ART

זה הזמן שלכם להיות חלק מבית שובל ART החדשני והיוקרתי על פני שטח של כחמישה דונמים המיועד למטה הנהלת קבוצת שובל, להשכרת משרדים ושטחי מסחר. בית שובל ארט שוכן בסביבה פסטורלית וירוקה ובמיקום המרכזי והמבוקש ביציאה ממחלף עין תות של כביש 6 וסמוך לכביש 70 בפארק המדע והתעשייה מבוא כרמל הסמוך ליקנעם המוגדר כאיזור פיתוח א'.

הקודם
הבא

בית שובל ART ישלב בקומת הקרקע מסחר, מעבדות ומשרדי הייטק שיושכרו לחברות וארגונים שונים. הבניין תוכנן על ידי האדריכל שחר לולב מבעלי so אדריכלות והינו בעל עיצוב קפדני ויוקרתי במיוחד הכולל כבר בכניסה בריכה אקולוגית ופסלים מיוחדים וחפצי אמנות.

הקודם
הבא

שטח המשרדים בבניין בית שובל ART במבוא כרמל משתרעים על פני כ- 6,000 מ"ר והוא ימנה 4 קומות ו- 2 קומות חניון תת קרקעי שיהיו בו חניות מרובות. בית שובל ART ישקף את הערכים ואת איכות הבניה של פרויקטי הקבוצה ויהיה בעל תקן ירוק תוך שאיפה לטביעת רגל פחמנית מינימלית, זאת בין השאר באמצעות נצילות אנרגטית ובידוד תרמי ואקוסטי על ידי שימוש בבלוקים מיוחדים – המעטפת תהיה שילוב של אלומיניום ולוחות בטון חשוף וזכוכיות. פטיו פנימי עם בריכה אקולוגית תייצר מיקרו אקלים על ידי זרימת רוח ושפע של צמחיה בוגרת ועצי פרי ילוו את הקומות בפנים הבניין והן בהיקף. הבניין נדיב מבחינת חלונות פנימיים וגם בשטח הפנים של המעטפת ויהיה שופע בפאנלים סולריים' תהיינה מרפסות בכל הקומות וכן, ROOF TOP לאירועים כאשר קומת הקרקע תשמש למסחר.

הקודם
הבא

לקבלת פרטים נוספים ולתיאום פגישה אנא מלא/ו את הטופס ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

*בהשארת פרטי ההתקשרות, אני יודע/ת כי פרטי מועברים לחברה המפרסמת וכי יתכן שאקבל דבר פרסום, אלא אם אבקש אחרת בשיחה עם נציג החברה

נא למלא פרטים לתיאום פגישת ייעוץ אישית!

דילוג לתוכן