רוטשילד אלנבי חיפה - קבוצת שובל

פרויקטים עתידיים

רוטשילד אלנבי

חיפה

פרויקט עתידי של פינוי בינוי כחלק מתהליך של התחדשות עירונית מבית קבוצת שובל בו יבנו בחיפה תחתית כ- 2,200 יחידות דיור מעוצבות עם מפרט עשיר ומוקפד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

Previous slide
Next slide

תתכוננו למגדלים בני 28 קומות שהולכים לשנות את קו הרקיע בחיפה תחתית ההולכת לעבור מהפכה של ממש ולהתחדש בענק.

מדובר בתכנית התחדשות עירונית המשתרעת על כ-50 דונם בשטח הרחובות רוטשילד 49-79, יצחק שדה 34-42 ואלנבי 80-90 בחיפה. המתחם יתוכנן בעירוב שימושים הכולל דירות מגורים, שטחי מסחר ותעסוקה, שירותים לרווחת התושבים והתושבים ייהנו משטחים ציבורים לרבות שטחים ירוקים נרחבים.

המתחם יכלול שילוב של בנייני מגורים בבנייה מרקמית ומגדלים של עד 28 קומות. לפי התכנון המוצע יבנו כ- 2,200 דירות חדשות בתמהיל מגוון כאשר לפחות 20% מסך הדירות החדשות יהיו דירות קטנות בשטח של עד 80 מ"ר. מעבר למגורים, המתחם יכלול כ-7,000 מ"ר של שטחים מסחר, כ-3,000 מ"ר של שטחי תעסוקה, וכן כ-2,500 מ"ר של מבני ציבור, לצד שטחים ירוקים נרחבים בתוך המתחם לרווחת הדיירים.

ישי רוט, משנה למנכ"ל קבוצת שובל "הפרויקט נמצא בשלב ראשוני של התכנון ויכלול חניון תת קרקעי ועילי. הפרויקט יהיה בעל תקן ירוק היות וחרטנו על דגלנו ערכים של אקולוגיה ושמירה על הסביבה. הפרויקט יתוכנן תוך שימוש במערכות מתקדמות ליעילות וחסכון באנרגיה, מתוכנן לניצול חכם של התאורה הטבעית ועוד. היתרון הגדול שלנו הוא בכך שכמו בכל הפרויקטים שלנו, אנחנו היזמים והקבלנים בעלי סיווג ג' 5 בלתי מוגבל. בעלי הדירות יועברו לדירות חליפיות בחיפה ו/או לדירות בפרויקטים סמוכים של החברה לבחירת הדיירים ובסיומה יחזרו לדירות חדשות באיכות יוצאת דופן".

לקבלת פרטים נוספים ולתיאום פגישה אנא מלא/ו את הטופס ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

*בהשארת פרטי ההתקשרות, אני יודע/ת כי פרטי מועברים לחברה המפרסמת וכי יתכן שאקבל דבר פרסום, אלא אם אבקש אחרת בשיחה עם נציג החברה

נא למלא פרטים לתיאום פגישת ייעוץ אישית!

דילוג לתוכן